Nový pohled na zdravý a vyvážený život

Většina z nás, alespoň když se v mém životě, ujistil jsem sám sebe, že „v pondělí vše bude jistě různé“ ještě tam přijde v pondělí a poté v úterý, nicméně vše bylo v klidu. Ve stejnou dobu, že jsme často sami ujistit? Začít sledovat své dietní plán, k práci, ocenit den, naučit se, jak kick zpět jako celku, začít zdravý způsob života. Ale to není tak těžké. Pokud vám stát, že budete mít neodolatelný chtějí začít žít zdravý životní styl, poté, že problém se jeví jako velmi významný, stejně jako těžké jen na začátku vypadat. Kromě toho, pokud je toto výzva, navázat na pár drobných výrobků, každý malý věc, kterou jistě stane mnohem jednodušší.

Jaká zbytek

Pokud budeme mluvit o tom, co svátek, to je zanedbatelná změna činnosti. Se to dá jednoduše, za účelem odpočinku od duševní práce nemůže viset kolem odpočívá na pohovce a také zíral na televizi, a aby se zapojily do nějaké organizace, která vyzývá k fyzické práci. Bez ohledu na přístup pro volný čas si vyberete, je velmi důležité vědět, že zbytek je velmi důležité.

Fyzická aktivita

Přetížení, stejně jako napětí může vytvořit zdravotní problémy. Nejčastěji se setkáváme s bolestí hlavy a malátnost. Aby se tomu zabránilo, ujistěte se, že přiřadit čas v mé rutiny pro malé pauzy v práci. Po celou tuto dobu kolem, můžete se uvolnit a získat sílu pro nové úspěchy. Během těchto přestávek můžete zpívat a také tančit. V letní sezóně můžete jít na řece let, jako příklad, na elektrický motor, loď, hydrocycles, atd., na ryby.

Závěs na vodě poskytuje mnoho pozitivních pocitů. A v zimní sezóně, vynikající alternativou je lyžování, bruslení, atd. Každý jeden z těchto fantastických lekcí, které jsou tak příjemné, přispívají k růstu speciálních látek – acetylcholin, který je nutný za předpokladu, že a paměť. Ještě více tohoto materiálu je generován v našem těle, mnohem lepší náš mozek.

Správná výživa

Nepředpokládejte, že to je mimořádně nevkusné nebo dokonce i opravdu ošklivé jídlo a také věřit nechcete. Konzumovat přiměřeně, to znamená získat co nejvíce vitamínů a minerálů, které čerstvé ovoce, zeleninu, eco-přátelské, stejně jako ořechy. Stejně tak je nezbytné omezit v potravě přísun mastných a také solené potraviny.

Správná výživaSůl a také tuku jsou skutečné nepřátele, aby naše srdce. Nicméně banány je třeba se přihlásit do svého každodenního jídelníčku vždy, i když v hrsti, protože to je velmi výživné ovoce. Banány obsahují draslík a také hořčík, který je, aspekty potřebné pro typický výkon srdce, a také tryptofan je sloučenina, kde je naše tělo vytváří široce známý „radost hormonální agent“. Posílit tělo imunitní systém je nezbytný zinek. K obohacení směsi o své tělo, opřete se o müsli, chléb, celá zrna, zelenina a také mléko položky. Není nutné, aby opustit takové chutné potraviny, jako je čokoláda.

Stačí si vybrat čokoládu s vysokým kakao materiálu. Tato odměna bude zvedat váš stav mysli a zvýšení vitality. Ať je to pravidlo, na denní bázi, aby dopřejte si alespoň jedno Jablko. Toto ovoce nejen vyživuje naše tělo s živinami, ale také posiluje žaludek, dodává střeva s užitečné zátěže materiály, které zlepšují jeho práce. Ne přehánět maso, a také daleko lepší a vyhoďte ji. Zneužití masných výrobků, ohrožuje vývoj rakoviny, stejně jako lze navíc vytvořit vzhled ledvinových kamenů.

Fyzická aktivita

To je velmi důležité pro každého, kdo má v úmyslu zůstat zdravý a žít dlouhý život. Ve stejnou dobu, bez ohledu na to, jaký druh fyzické aktivity, kterou si vybrat – přihlásit s health club, fitness, bude vidět, že bazén, pěší Turistiku nebo běh. A co je nejdůležitější – nezapomeňte, že všechny tyto druhy fyzické aktivity posiluje naše svaly, aby naše tělo, ohromující, vzdělávat kardio systém, chrání proti oslabení kostí.

Jaká zbytekKe zlepšení jejich zdraví, jen dělat každodenní ranní cvičení. Nicméně mějte na paměti, že fyzická námaha při nějaký druh onemocnění, poškozuje srdeční sval. Zabránit používat výtah stejně jako vždy po schodech. To je nejen cenné pro srdce, ale také posílí vaše svaly, stejně jako uklidnit meziobratlové chrupavky, čímž se zůstat jasné, o problémy s páteří a také zlepšit držení těla. Obecně platí, jak jsme tvrdili, nezáleží na tom, co přesně druh fyzické aktivity si vyberete pro sebe, tak dlouho, jak to přináší radost a potěšení. Ale stejně, před cvičením by mělo udělat warm-up. Ujistěte se, že provést některé protahovací cvičení. 10 minut strávil právě teď, aby se zabránilo společné problémy. Stejně jako, že pohyb je potřeba podmínkou pro prevenci diabetu. A proto máte nejen sám se pohybovat, nicméně být příklad pro své děti.